Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

| ABOUT BAD SERVICE

Oct 10, 2012

| ABOUT BAD SERVICE

En yleensä jaksa naputtaa ihan pikkuasioista, mutta tänään tuli jotenkin extrahuonot fiilikset eräästä ostoksesta, jonka saapumista ehdin odotella jo tovin. Halusin syysiltoja ilostuttamaan Normann Copenhagenin Light House -lyhdyn, josta kirjoitinkin täällä. Koska tuotetta ei ole saatavilla täältä mistään kaupasta, tilasin sen Finnish Design Shopista. Maksu verkkokaupan kautta ja toimitus 1-2 arkipäivää, yes yes!!

Mutta kun aikaa kului eikä yli viikkoon kuulunut mitään, tartuin sähköisiin viestimiin ja kysyin asiaa. Vastaus parin päivän päästä: tuotetta ei poikkeuksellisesti ole varastossa eli joudun odottamaan reilun viikon. Ok. Kahden viikon päästä tilauksesta sain vihdoin postin seurantakoodin eli olin melko happy. Paketti ei vaan liikahtanut sieltä minnekään 8 päivään. Eli taas sähköposteja + puhelu FDS:lle. Vastaus parin päivän päästä: Lähetyksessä on jotain ongelmaa. Hyvitys: 20 euron lahjakortti. Okei - ok, kiva.

Tänään (3,5 viikkoa tilauksesta) sain lyhdyn, jonka korkeakiiltoisen katon maalipinta on hinkattu pilalle jollain karhealla hankaussienellä tms. Mataksi kuluneita kohtia on muutama. Olisko tämä näytekappale tai jotain. Tiedän, ettei tämä mikään maailmanloppu ole, mutta en voi vaan sille mitään että odotan saavani 92 eurolla vähän parempaa. Etenkin melkein 4 viikon odotuksen, 4 sähköpostin ja 1 puhelun jälkeen. Vai oonko ainut?



At the moment I´m very disappointed with the Finnish Design Shop. A delivery that was promised within 1-2 working days took over 3,5 weeks, 4 e-mails and a 1 phone call. And what did I get - a lantern that has been scratched like someone has removed something with a rough steel sponge or so. The nice shiny surface is all matt from several spots. I know it´s not the end of the world, but I kind of expect for more for my 92 euros especially when the wait has been this long :(. Or am I the only one? 


:( | m

Labels: , ,

63 Comments:

At 10/10/12 19:45 , Blogger Elsa said...

Kuulostaa tosi pahalta. Minä melkein palauttaisin lyhdyn.

 
At 10/10/12 19:48 , Blogger maiju said...

On kyllä harkinnassa, en vaan jaksais enää asioida tämän yrityksen kanssa :(

 
At 10/10/12 20:00 , Blogger Comments said...

Samanlainen kokemus täällä. Tilasin Muuton kattovalaisimen ja pari jatkojohtoa, toimitus luvattiin 1-2 päivässä. Meni 5 päivää, ei kuulunut. Soitin perjantaina (5 arkipäivää tilauksesta), ja sain tietää että Muutolla on toimitusongelmia, lupasivat ilmoitella toimitusarvion. Meni toinen viikko - laitoin sähköpostia. Vastaus niin ikään 2 päivässä. Meni viikko... ja tänään sain Itellalta puhelun, että paketti voidaan toimittaa. 3,5 viikkoa siis täälläkin. En tilaa enää - Stokkalta saa nopsemmin.

 
At 10/10/12 20:04 , Anonymous Anonymous said...

Täällä myös äärettömän huonoja kokemuksia ko.yrityksestä! En varmasti tilaa enää koskaan sieltä mitään! No, mun saama tuote onneksi oli kunnossa, mutta se että sitä sai odotella 3 pv sijaan 3,5 vkoa , puheluihin ja sähköposteihin ei saa vastausta ja sitten kun saa niin palvelu on todella tylyä ja epäammattilaista. juu, ei koskaan enään...

 
At 10/10/12 20:06 , Blogger maiju said...

No voi P. Kyllä tämä tais olla munkin eka ja viimeinen tilaus. Voisin olla ehkä vähän paremmilla fiiliksillä, jos asiakaspalvelu olisi pikkusen ripeämpää..

 
At 10/10/12 20:09 , Blogger maiju said...

Mä tilasin itse asiassa kaksi tuotetta, joista myös se toinen (Design Lettersin muki) oli sekin myöhässä eli ei löytynyt sitäkään 1-2 arkipäivässä :( Mutta oli kunnossa. Onneksi on muitakin kauppoja..

 
At 10/10/12 20:18 , Blogger Absolutely white said...

No voi höh! Kuulostaa kyllä huonolta asiakaspalvelulta. En ole itse ko. yrityksestä mitään tilannut ja näiden kokemusten perusteella en varmaan tule koskaan sieltä mitään tilaamaankaan. Palauttaisin itse varmaan lyhdyn takaisin...

 
At 10/10/12 20:19 , Blogger Sanna said...

Samoja kokemuksia! Marimekon mukeja tilasin, 2 päivän toimitus oli kolmatta viikkoa. Eivät kenties enään pietä varastoa itsellään?

 
At 10/10/12 20:35 , Blogger Ride said...

o-o-ou. Priimaa sen olla pitäis!

 
At 10/10/12 20:46 , Anonymous Anonymous said...

Yleensä en kommentoi, mutta pakko tähän. Luulin ko. kauppaa ihan laadukkaaksi nettiputiikiksi kun paljon mainostavat ja nimi tuon tuosta blogeissakin vilahtelee. Tilattiin String-hylly, joka luvattiin perille niin ikään parissa päivässä. Kaikkinaisten yhteydenottojen jälkeen saatiin paketti kotiin KAHDEKSAN viikon kuluttua tilauksesta. Kolmesta hyllylevystä yksi oli ehjä. Täyspuulevyt oli pakattu tavalliseen pahviin ilman minkäänlaisia pehmusteita tai iskusuojia! Erinäisen episodin jälkeen (palautusmenettelystä annettiin todella ylimalkaiset ohjeet) saatiin suht nopeasti kyllä uudet ehjät tilalle, mutta se päätettiin, että tänne peräkylillekin kyllä dissainia saadaan muullakin keinolla kuin FDS: n kautta. Nyt kun muistelen, niin taidettiin jossain vaiheessa saada myös joku ale- koodi seuraavaa tilaudta varten. Ei sitten tullut käytettyä.
Palauttaisin sinuna kaikesta huolimatta lyhdyn ja vaatisin rahat takaisin.

 
At 10/10/12 20:50 , Anonymous Anonymous said...

jahas. ei tarvi siis tuossa yrityksessä ikinä asioida. inhoan tuollaisia tyhjiä lupauksia yli kaiken.

 
At 10/10/12 20:51 , Anonymous Anonymous said...

Huono kokemus kyseisestä yrityksestä myös :( Palautin sinne aikanaan yhden tuotteen. Rahoja ei kuulunut takaisin. Sähköposteihin vastaaminen oli hidasta. Vasta kun uhkasin ottaa yhteyttä Luottokuntaan ja jäädyttää maksun (olin onneksi maksanut luottokortilla ostokseni), sain rahat takaisin.

Toisaalta on myös hyvä kokemus, kun hankkivat mulle tuolin, joka ei edes kuulu heidän valikoimaansa. Silloin meni kaikki nappiin.

 
At 10/10/12 20:53 , Blogger Heidi said...

Oho!! :( Ompa todella huonoa palvelua, sääli miten eivät paremmin pidän huolta asiakastyytyväisyydestä. Tälläinen mainos kun ei tee kovin hyvää, olis ehkä ollut kys. firmalle kannattavampaa antaa hieman parempi hyvitys tai jotain...Hitsit, juuri kun selailin niiden sivuja ja tein omaa haavelistaani, taidan kaksi kertaa miettiä mistä haaveilemani tuotteet hankin, jos ylipäätään hankin :/

 
At 10/10/12 21:07 , Anonymous Esmeralda said...

Minäkin olen kuullut huonoja kokemuksia firman asiakaspalvelusta ja toimituksista... Ikävää sinänsä, varsinkin kun nykyaikana kuuluu kauas ja nopeasti huonot kokemukset. Valitettavan usein se menee niin, että mitä isompi ja suositumpi yritys on, sen välinpitämättömämmin suhtaudutaan asiakastyytyväisyyteen. Laita ihmeessä lyhty takaisin tai vaadi kakkoslaadusta kunnon hyvitys!

 
At 10/10/12 21:09 , Blogger Ihanimmat said...

Kuulostaa kyllä kamalalta! Itse palauttaisin tuon lyhdyn, koska itsellä design-tuotteita ostaessa on nimen omaan pääasia se että saan just sellasen tuotteen kun haluan - vaikka vähän kalliimpaan hintaan. Ja sitähän tuo lyhty ei kyllä ollut, vaikka hintaa kyllä riitti. :D

Pakko huikata väliin, että sen kerran kun olen itse kaverille sieltä lahjaksi tilannut Magisin Puppyn suoraan kaverin osoitteeseen, tilaus tuli muutamassa päivässä ja tuote oli virheetön (onneksi, kun oli lahja). Sääli vaan että tämä näyttää olevan harvinaisempi tapaus kun nuo pieleen menneet tilaukset...

 
At 10/10/12 21:33 , Blogger IhanHelmee said...

Törkeetä!
Muualle vaan shoppailemaan, onneksi nykyään on mistä valita.

 
At 10/10/12 21:38 , Blogger Siskoliina said...

Hei hei,

blogissani on tunnustus sinulle!

http://siskoliina.blogspot.fi/2012/10/i-love-your-blog.html

 
At 10/10/12 22:03 , Blogger Marjut said...

Jopas on tylyä toimintaa, mur! Ite oon joskus katellu että sieltä vois jotain vaikka tilata, mut nyt kyllä tulin toisiin ajatuksiin.

 
At 10/10/12 22:14 , Blogger Rillirousku said...

Mullakin meni naulakkotilaus peruutukseen, kun odotin niitä 2kk eikä vieläkään tiedetty, että millon ne mahtaakaan sieltä tehtaalta saapua. Sen jälkeinen termostoimitus kyllä tuli ajallaan ja ehjänä perille, samoin kuin keittiön lamput.

 
At 10/10/12 22:32 , Blogger Kamomilla said...

Ja taas pitäisi yrityksen muistaa, että ennen sanottiin että tyytymätön asiakas kertoo kymmenelle, tyytyväinen kolmelle... Mutta nykyään meillä onkin sosiaalinen media- facebook ja blogit sun muut, ja nyt tietää tuhannet, ja ihan hetkessä! Luulisi heidän ymmärtävän miten äärimmäisen tärkeätä on, että asiaks on tyytyväinen sekä palveluun että tuotteeseen! Ei taida tuo firma kauan olla hengissä jos asenne on tuollainen...
Takuulla en tilaa mitään tuolta.

 
At 10/10/12 22:44 , Blogger Piia said...

Juu, palautukseen vaan. Täällä Islannissa aina kiroilen, kun asiakaspalvelu on usein mitä on, ja varsinkin HIDASTA. Mutta taitaa näitä olla joka paikassa. Itselläni on FDS tilaukset menneet ihan nappiin ja tuotteet tulleet ajoissa, mutta en kyllä katselisi tuotetta mikä ei ole tip top.

 
At 10/10/12 22:49 , Blogger WLP said...

Oww my goodness.... Sorry I go all crazy like this, but I had something very very similar happening to me with the same shop.... I bought a Norman 69 lamp and besides taking an eternity to arrive, when it did, couple of pieces were split.... After trying to reach customer service without no success, I contacted Norman Cph. About it and in 3 days I had all the pieces replaced, straight from Cph. and nearly 2 months later I got a very lousy reply ( after sendin a very very angry and unpolide email) asking if should they send me the replacement pieces.... Seriously... I haven't bought anything from there ever since and I think whoever gets the same treatment should do the same! Hope you get your problem sorted!

 
At 10/10/12 22:54 , Blogger maiju said...

Lyhdyn pakkausmatskut on tallella eli katson ainakin huomiseen kuuluuko mitään vastausta, mun viidenteen sähköpostiin..

 
At 10/10/12 22:55 , Blogger maiju said...

On kyllä niin harhaanjohtavaa antaa kuva nopeasta toimituksesta, jos tosiaan varastosaldo on koko ajan nollassa :(

 
At 10/10/12 22:56 , Blogger maiju said...

Niinpä, sehän tässä eniten ottaa päähän..

 
At 10/10/12 22:58 , Blogger Catherine Askew said...

That is appalling! Definitely complain. For 92 euros you should expect good service and an immaculate item. I would send it back.

 
At 10/10/12 22:59 , Blogger maiju said...

Tämä oli just jutun pointti - tyhjät lupaukset :(

 
At 10/10/12 23:01 , Blogger maiju said...

Saa nähdä miten tässä käy..

 
At 10/10/12 23:02 , Blogger maiju said...

Niinpä - mua ei olisi se 3,5 viikkoa edes haitannut, jos tuote olisi ollut kunnossa. Päin vastoin olisin pitänyt mölyt mahassani ja tällä hetkellä istuisin ihailemassa uutta ihkua lyhtyä!

 
At 10/10/12 23:03 , Blogger maiju said...

S-postia on laitettu, to be continued :)

 
At 10/10/12 23:06 , Blogger maiju said...

Juuri näin mäkin ajattelen: kallis hinta = hyvä laatu ja design = korkeammat odotukset. Parinkympin lyhdyssä tää olis ehkä vielä mennyt läpi sormien, mutta ei lähemmäs sadan euron tuotteessa :(

 
At 10/10/12 23:06 , Anonymous Anonymous said...

Minullakin vastaavia kokemuksia ko. kaupasta. Ikinä, siis en kertaakaan ole sieltä mitään saanut sivuilla mainitussa toimitusajassa.
Kerran olen tilannut Eero Aarnion Puppyn lapselle ja sen saapuminen kesti pari viikkoa. Toisella kertaa tilasin Muuton Stacked-hyllyn osia 4 kappaletta. Sivuilla väitettiin taas tuotetta löytyvän varastosta ja tuotteen toimituksen olevan 1-2 arkipäivää. Teimme tilaukseen tiistaina. Kaiken järjen mukaan tilaus olisi pakattu keskiviikkona ja se olisi ollut minulla jo perjantaina. Kun seuraavan viikon perjantaihin mennessä mitään ei ollut kuulunut mieheni soitti FDS:lle ja vaati tietoa toimituksesta. Ovatko tuotteet jo matkalla meille vai mikä on ongelma. Asiakaspalvelija lupasi selvittää tilannetta ja soittaa pian takaisin. Kun saman päivän aikana ei kuulunut mitään soitimme seuraavana päivänä uudelleen ja astetta vihaisempana. Selitys oli että Muutolla on ollut toimitusongelmia. Mies kysyi että miksi ihmeessä heidän sivuillaan sitten mainitaan tuotetta löytyvän varastosta. Tieto oli kuulemma virheellinen eikä vain ollut vielä päivittynyt. Pah, sanon minä. Aina väittävät tuotetta löytyvän ja näin ei kuitenkaan ole.
Mies sitten sanoi puhelimessa että uusi toimitusaika on oltava tiedossa tai hän haluaa rahat takaisin. Hän ostaa hyllyt muualta kun kohtuuttoman kauan kestää. Asiakaspalvelija lupasi selvittää asiaa ja soittikin pian takaisin että hyllyt lähtevät varastolta vielä sinä päivänä. No, yhtäkkiä niitä hyllyjä sitten olikin varastossa. Siitä huolimatta että hyllyt lähtivät silloin kesti postilla vielä 3 arkipäivää toimittaa hyllyt.
Olen niin ärsyyntynyt kaupan huonoon asiakaspalveluun, ainaisiin selityksiin ja toimitusaikoihin jotka venyvät aina milloin mistäkin syystä että taidan jatkossa ostaa tuotteeni muualta. En jaksaisi joka kerta soitella tilausteni perään.
Kivempi mielestäni niin päin että kauppa sanoo toimitusajaksi pidemmän ajan jolloin yllätys on positiivinen jos tilaus saapuukin luvattua aiemmin. Näin on ollut monien ulkomaisten vaatekauppojen kohdalla kuten Shopbop sekä My theresa. Finnish Design shopilla olisi vielä paljon parannettavaa. Tällä menolla heillä ei ole kohta asiakkaita. Tieto huonosta palvelusta ja hitaista toimituksista kiirii. Vielä ikävämpää jos tuote on viallinen niin kuin sinulle oli sattunut.
Hitto, palauta lyhty ja vaadi rahat takaisin. Samaa lyhtyä saa myös Houm-nettikaupasta. Heistä olen ainakin kuullut parempaa palautetta.
-Tintti-

 
At 10/10/12 23:06 , Blogger maiju said...

Ainakin jatkossa katson valikoiman useammasta paikasta ennen kuin tilaan..

 
At 10/10/12 23:07 , Blogger maiju said...

Kiitos!! Jotain hyvääkin tähän päivään :)

 
At 10/10/12 23:08 , Blogger maiju said...

Kokemuksia on näköjään laidasta laitaan :/

 
At 10/10/12 23:09 , Blogger maiju said...

Jännä, miten samalla firmalla vaihtelee näin paljon miten toimitukset menee. Olisko ehkä syytä jonkinlaiseen laadun tarkkailuun/kehitystyöhön tms?

 
At 10/10/12 23:11 , Blogger maiju said...

Kilpailun luulisi tosiaan karsivan heikot pois, siksi ajattelinkin että nyt on pakko purnata täällä bloginkin puolella. Olen silti tosi yllättynyt, että näin monella oli samanlaisia kokemuksia!

 
At 10/10/12 23:13 , Blogger maiju said...

Kiva kuulla, että välillä homma pelaa. Enpä tiennyt, että Islannissa palvelu tökkii.. Kyllä mulla harmistus tulee ekana pintaan, kun näen tuon lyhdyn - ei ollut ihan se tarkoitus, kun tän tilasin. Muuten on kyllä ihana ja sellainen kuin odotinkin. Mutta ilman naarmuja kiitos.

 
At 10/10/12 23:16 , Blogger maiju said...

Be my guest, I´m only happy if people want to share their experiences. That´s how you learn where to buy and what to avoid! God bless social media :):) I think your story is just something "amazing" in a very bad sense, OMG - they really suck at customer service!! (Pardon, my language) Thanks for sharing!

 
At 10/10/12 23:22 , Blogger maiju said...

Yes, that´s my point exactly! I think I would have been okay with the 3,5 weeks, if the item had been perfect. And this blog post had never happened. But sending a damaged good for full 92 euros.. No, I just don´t buy that!

 
At 10/10/12 23:30 , Blogger maiju said...

Kiitos Tintti, oon edelleen niin yllättynyt tästä kaikesta ja siitä, että huono kommunikointi, virheelliset tiedot toimitusajoista sekä hidas asiakaspalvelu on tälle yritykselle ihan arkipäivää. HOUM oli toinen vaihtoehto, mutta valitsin FDS:n nopeamman toimituksen takia, jepjep. Oon samaa mieltä, että mieluummin pidempi toimitusaika, kun tällainen rumba! Tälläkin hetkellä odotellaan ihan hyvillä fiiliksillä Vepsäläiseltä toimitusta, jolle annettiin aikatauluksi 4 vkoa. Katteettomat lupaukset on ihan varmin tapa karkoittaa asiakkaat :(

 
At 10/10/12 23:32 , Blogger maiju said...

Oh my, mikä stoori - ei todella anna hyvää kuvaa. Puutteellinen pakkaaminen on aika noloa, pitäisi olla niin perusjuttu. Olisin tosin melkein ymmärtänyt, jos kuljetuksessa olisi tullut lasiseen lyhtyyn jotain vaurioita, mutta tämän kappaleen oli joku omin käsin hinkannut "puhtaaksi" ja laittanut asiakkaalle :(

 
At 11/10/12 10:11 , Anonymous Anonymous said...

Oho! oiskohan palvelu muuttunut viimeaikoina. Itse olen tehnyt sieltä kolme tilausta ja kaikki tulivat nopeasti muutamassa päivässä ja laatutavaraa olivat. Tosin viime vuoden puolella kaikki...

 
At 11/10/12 10:58 , Anonymous Anonymous said...

Sama juttu, tilasin Hay Hee -tuolin ja netissä luki tilatessa toimitusajaksi, että lähetetään seuraavana arkipäivänä. Kun viikkoon ei ollut kuulunut mitään, kyselin sähköpostilla, koska mahtaa tulla. Tylyhkö vastaus oli, että tulee viikolla 44, kuten nettisivuilla lukee... Joo, olihan sinne NYT muutettu toimitusajaksi se viikko 44. Edellinen paketti seikkaili jossain Itellan varastoilla, kunnes saapui. Kiva kauppa ja laaja valikoima, mutta tuo toimitusaikojen muuttuminen ihmetyttää. Kaikkia toimituksia olen saanut odottaa pari viikkoa muutaman arkipäivän sijaan.

 
At 11/10/12 11:08 , Blogger Aniliini said...

Oho, aika kurja juttu. Yhdyn Anonyymin^ kommenttiin, ehkä palvelu on tosiaan muuttunut! Minäkin nimittäin olen tehnyt oikein onnistuneita ostoksia ko. putiikista - perille tulleet nopsaa eikä moitittavaa laadusta. Viimeisen hankinnan tosiaan tein varmaan vuosi sitten. Kurja juttu, koska yritys on ainakin mulle (aiemmin) merkinnyt laatua ja hyvää palvelua.

 
At 11/10/12 11:18 , Anonymous Sofia said...

Moikka!

Ei kyllä kuulosta hirmun hyvältä asiakaspalvelulta! Jos en ole ihan väärässä, niin näin Kaluste Niemelän ikkunassa just näitä lyhtyjä..mutta en ole ihan varma! Siellä oli pinkki, musta ja valkoinen.
Kaluste Niemelällä on jonkinlainen pieni design osasto. =)
Hyvää päivän jatkoa!

 
At 11/10/12 11:31 , Blogger maiju said...

Hyvä, että on positiivisiakin kokemuksia! Yleensähän suurin osa tilauksista menee kuitenkin ihan ok.

 
At 11/10/12 11:32 , Blogger maiju said...

:(

 
At 11/10/12 11:34 , Blogger maiju said...

Joo kävinkin siellä, mutta silloin ei ollut valkoista lyhtyä saatavilla. Myyjä lupasi soittaa minulle tilanteesta neljä viikkoa sitten maanantaina, mutta sitä(kään) puhelua ei siis koskaan tullut.

 
At 11/10/12 13:02 , Anonymous Finnish Design Shop said...

Hei Maiju!

Kiitos paljon palautteestasi. Olemme todella pahoillamme, että olet joutunut odottamaan tilaustasi – ja lyhty on vielä ollut viallinen. Voit ilman muuta palauttaa sen ja korvaamme tämän sinulle. Meille on ensiarvoisen tärkeää asiakkaidemme tyytyväisyys, samoin myymiemme tuotteidemme laatu.

Toimintamme on kasvanut voimakkaasti ja tietyillä valmistajilla on ollut kesän aikana vaikeuksia toimittaa tilaamiamme suuria määriä sovitussa aikataulussa. Valitettavasti toimitusajat ovat tästä syystä voineet venähtää. Syy, miksi sivuillamme on ollut virheellistä tietoa toimitusajoista, johtuu meneillään ja loppusuoralla olevasta ohjelmistointegraatiosta. Olemme kesän aikana tehneet integraatiota verkkokaupan ja taustajärjestelmämme kanssa. Eli käytännössä päivitämme ohjelmistoa parempaan. Tästä johtuen joidenkin tuotteiden toimitusajat eivät ole päivittyneet nettisivuille niin kuin olisi pitänyt. Pahoittelemme tästä johtunutta harmia. Tapanamme on myös korvata selvästi viivästynyt toimitus, eli jos ette ole saaneet hyvitystä niin olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 020 743 2530 tai meilillä info@finnishdesignshop.com.

Lisäksi haluamme korostaa, että myymme nettikaupassamme vain ja ainoastaan uusia tuotteita, joiden valmistajat ovat tunnettuja korkeasta laadustaan. Jos tuotteessa on kuitenkin ollut valmistusvirhe tai se on vaurioitunut kuljetuksen aikana, pyydämme teitä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Korvaamme ilman muuta vialliset tuotteet.


Ystävällisin terveisin,
Teemu Kiiski, toimitusjohtaja
Finnish Design Shop

 
At 11/10/12 13:52 , Anonymous Sofia said...

Haha, ei voi olla totta! No toivotaan että nyt saat uuden hienon lyhdyn. =)

 
At 11/10/12 17:38 , Blogger Retrohullu said...

Kyllä minusta sinun kuuluisi saada kunnon korvaukset odottelusta ja mielipahasta. Toivottavasti asiat menee hyvin!

 
At 11/10/12 20:32 , Blogger Katja said...

Osui ja upposi! Olen yllättynyt, etten olekaan ainoa jonka tilauksen saapuminen vain kestää ja kestää. Itse tein ihka ensimmäisen tilaukseni noin kuukausi sitten, pakettia odotan vieläkin. Lähettämääni sähköpostiinikaan en ole saanut mitään vastausta. Voipahan olla, että jää viimeiseksi tilaukseksi vaikka olin toisin kaavaillut.Hö.

 
At 11/10/12 20:46 , Blogger maiju said...

Soita ja laita lisää viestejä - älä anna periksi! Uskon, että ne on näihin juttuihin nyt korva herkkänä, on tässä sen verran tullut lunta tupaan!!

 
At 12/10/12 08:37 , Blogger maiju said...

Niinpä, ei paljon asiakaspalvelu kiinnosta näinä päivinä edes perushuonekaluliikkeitä. Kovasti kyllä täti vakuutti sieltä, että asia hoituu maanantaina ja otti numeronkin ylös :)

 
At 12/10/12 10:58 , Anonymous Finnish Design Shop said...

Hei Katja ja muut!

Pyrimme parhaamme mukaan vastaamaan kaikkiin viesteihin 24 tunnin kuluessa. Joskus saattaa käydä niin, että joudumme esimerkiksi odottamaan tavarantoimittajilta vahvistusta toimitusaikoihin, joten vastaus voi valitettavasti viivästyä. Meille voi myös soittaa arkisin 9–16.30 välisenä aikana, numero on 020 743 2530.

Ystävällisin terveisin,
Asiakaspalvelu / Finnish Design Shop

 
At 12/10/12 11:07 , Blogger maiju said...

Hyvä! :D

 
At 17/10/12 09:30 , Blogger Salla said...

Minulla ihan samanlaisia kokemuksia FDS:sta. Tilasin sieltä keväällä HAY:n tarjotinpöydän ja jouduin odottelemaan sitä useamman viikon, vaikka toimitusajaksi luvattiin jotain ihan muuta.

Kiva kauppa ja erinomaiset valikoimat. Mutta tänä päivänä palvelun laatu on se jolla nettikaupat pystyy enää kilpailemaan.

 
At 17/10/12 12:57 , Anonymous Anonymous said...

Pakko minunkin liittyä tähän viestiketjuun. Omakohtaisen kokemukseni mukaan ko. firmassa meininki on muuttunut vuosien saatossa. Tein sinne ensimmäisen tilaukseni v.2008. Toimitus, palautus ja uusi tuote tilalle kaikki kävi nopeasti. Nyt viimeisin tilaus viime vuoden lopulla kesti 1,5kk. Useita sähköposteja asiakaspalveluun ja samankaltaisia vastauksia kuin viestiketjun aiemmille kommentoijille. Hyvin todennäköisesti teen ostokseni vastaisuudessa jotain muuta kautta.
Pienen naurahduksen aiheutti myös tuo FDS:n vastaus, jossa toteavat hyvittävänsä asiakkaille vastaavissa tilanteissa. En muista, että kukaan sieltä päin olisi mulle vihjaissutkaan mitään sen suuntaista.
Jenni

 
At 17/10/12 18:34 , Blogger maiju said...

Mä ainakin heti pyysin hyvitystä, koska en ollut tyytyväinen palveluun, mutta ei hyvityksen saaminen pitäisi siitä olla kiinni että pyytääkö asiakas sitä vai ei. Kurja homma! :(

 
At 17/10/12 18:35 , Blogger maiju said...

Niinpä, kyllä mä ainakin tilaan sieltä, missä homma toimii oli ilmaiset postarit tms tai ei!

 
At 19/10/12 09:51 , Anonymous Anonymous said...

Pakko yhtyä vielä kommentteihin...
Tilasin sieltä ilmoitustaulun, jota en sitten koskaan saanutkaan. Kolme sähköpostia lähetin, enkä saanut yhteenkään vastausta. Useampana päivänä yritin soittaa, muttei vastattu. Kun vihdoin sieltä vastattiin, peruin tilauksen, koska en saanut mitään vastausta siihen, miksei viesteihin ole vastattu tai että milloin tuote mahdollisesti olisi lähdössä. Nainen puhelimessa oli äärettömän tyly ja kuulosti siltä, ettei häntä paljoa edes kiinnostanut tilaukseni. Kertaakaan hän ei edes pahoitellut tilannetta saati tarjonnut mitään korvausta. Noh, enpä tuolta enää tilaa. Saahan kyseisiä tuotteita muualtakin hankittua nopealla toimituksella ja hyvällä asiakaspalvelulla.

Satu

 
At 19/10/12 14:16 , Blogger maiju said...

Järkkyä toimintaa... En yhtään ihmettele, että ostat jatkossa muualta :(

 

Post a Comment

// Oh, you made my day!
Thank you for your comment //

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home